Secret Life 4 Me
♦ FOLLOW
Navigations
Journal
Profile
Affiliates
Stuffs
Link One
Link Two
Link Three
Link Four
Credits
Extra
Assalamualaikum !!

♡ Dhianiys
* nice 2 meet you friends !!!

Follow my Twitter

Leave your foot print here !
----!>


Wanita Masa Kini on Thursday 28 March 2013 @ 05:36
   Nampaknya wanita MELAYU kini tidak begitu berselera lagi dengan pakaian-pakaian melayu .mereka lebih ghairah dengan pakaian yang didatangkan dari barat.
   Di mana-mana sekarang ini kita dapat melihat wanita-wanita berpakaian tersebut mahupun di kota-kata besar,bandar-bandar malah menjalar di kampung-kampung.Kaum wanita tidak lagi berbangga dengan baju kurungnya berkain batik dan berkain kelubung.
   Wanita sekarang lebih bermegah dengan pakaian melambangkan kegemaran orang-orang barat seperti mini skirt,meksi,seluar jeans,kain belah kemudian dipadankan dengan baju tanpa lengan ,T shirt dan baju berlubang-lubang bagai tingkap supaya melihat buah dadanya mengikut selera nafsu masing-masing.
   Yang paling memalukan pula tidak segan silu lagi wanita memakai seluar pendek ( seluar bola ) kemudian bersiar-siar di padang dan jalan raya,tidak keterlaluan kini sudah sanggup ditelanjangi untuk dijadikan model-model iklan dengan tujuan melariskan barang dagangan tertentu.Kini sudah menjadi penyakit masyarakatyang sangat serius di malaysia.Masalah ini bukan sekali dua diperkatakan seminar demi seminar,Pertubuhan Wanita mencari jalan bagi penyelesaian . Tapi semakin bertambah di pusat2 pemulihan akhlak , pusat2 pemulihan dadah,pengguran anak secara haram,semakin menjadi-jadi dan berbagai-bagai kes bagi wanita berlaku.

SePaTaH dUa kAtA dArI aNiYs99
rEnUnG2 kAn & sElAmAt mEnGamBiL iKhTiBaR
sAlAm uKhUwAh dArI sAyA :D